Son Dakika
bltema.blogspot.com sitesinde sizi muhteşem temalar bekliyor..Hemen ziyaret etmeye ne dersiniz ??
7 Kasım 2012 Çarşamba

Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 Denendi Ve Videolu Anlatım

06:52

Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 Denendi Ve Videolu Anlatım
botuk Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 Denendi Ve Videolu Anlatım
 
 Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0
 
Merhaba arkadaslar metin2  oyununa ait kendim denemiş oldugum güncel
 
Multihack hile botudur bota ait cekmiş oldugumuz videoyu asagıdaki linke tıklayarak
 
izleyebilirsiniz peki hile modu nasıl kullanılır
 
1: İlk olarak metin2 hile botunu indiriniz
 
2:Daha sonra Rardan masaüstüne cıkartınız
 
3: Masaüstüne gelen Metin2 Mod Mutihack klasörün icinde bulunan Tüm
 
Dosyaları metin2 oyunun kurulu oldugu klasörün icine atınız
 
4: Daha sonra metin2 klasörün icine atmıs oldugunuz Metin2Mod_PL Uygulamasına
 
Tıklayarak oyuna giriş yapınız Oyuna Giriş yaptıktan sonra Klavyenizde
 
Bulunan F6 Tusuna basınız hile menüsü ekrana gelmiş olacaktır ve istediginiz gibi
 
Metin2 hile botunu kullanabilirsiniz.
 
Hile calısmadı ne yapabilirim:
 
Metin2 Oyununu Güncelleyip tekrar deneyiniz.

VİDEOLU ANLATIM: 

VİDEOLU LİNK: Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 Denendi Ve VideoluAnlatım

Video Hakkında: Videoyu daha net izlemek icin ayardan 720p secerek izleyebilrisniz.
Megadosya Uyarı:
Tüm sorumluluk Hile botunu indirip kullanan kullanıcıya aittir
Virüs total:Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0
DOWNLOAD
DOWNLOAD İNDİR:Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 indiriniz
DOWNLOAD Uploaded:Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 indiriniz
DOWNLOAD Turbobit:Metin2 Mega Multi Mod Hile Botu v2.0 indiriniz

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster