Son Dakika
bltema.blogspot.com sitesinde sizi muhteşem temalar bekliyor..Hemen ziyaret etmeye ne dersiniz ??
31 Aralık 2015 Perşembe

Ne kadar sevdim bilemessin

14:28
Ben seni çok sevdim ben ESRA

Aşkım,bitanem,meleğim,ömrüm,kuzum,kelebeğim,geleceğim,gündüz ay parçam,gece güneş parçam,prensesim,gülme sebebim,yaşam kaynağım,mutluluğumun kaynağı,kelimelerin bitti kkız,hatunum,kadınım,ilerdeki karım ve çocuklarımızın annesi. Aşkım bak ben seni çok seviyorum , anlatamam ne kadar sevdiğimi,belki sana az yada basit geliyor ama ben basit sevgiyi yaşatacak kadar ucuz biriyim yada yaşamasını bekleyecek kadar aciz biriyim.ben senin için her şeyi yaparım,ben şu an ne diye yaşıyorum biliyormusun senin için.sadece senin için.evet eğer ölürsem annem yalnız kalacak.ama babam ona elbet bakar. Ben ne zaman mı ölecem ya senle hiç ayrılmasam ecelim gelene kdr yada sen benden ayrılırsan o gün.ben belki yakışıklı yada öyle çok zengin değilim. Ama şunu unutma bu gebzede ne türkiye’DE ne de Dünyada kimse snei benim kadar çook sevemez. Her kes her kıza başka gözle bakar ama ben sana asla o gözle bakmadım. sen benim tek mutluluğmsun.yani ben seni asla kaybedemem askım.beni bırakma.ne olursa olsun, Aşkım istersen internete yada başka yere bak şimdi sana bi şiir yazacam bulamassınb.ben şiir yazıyorum ve senle çıktığım günde sana şiir yazdım.inşallah beğenirsin. Seni sevmesem yaşayamam, Sana bakmasam yaşayamam, Senin gibi yapamam, Çünkü ; seni seviyorum… Sana bakmaya doyamıyorum, Seni sevmeye usanmıyorum, Sana dokunmaya kıyamıyorum, Çünkü ; seni seviyorum… Seni takip ediyorum, Seni o kadar seviyorum, Senin için ölebilirim, Çünkü ; seni seviyorum… Seni sevmek ; mutluluk, Sana bakmak ; sevinçlik , ömürlük Sen kalbimi çalabildin, Çünkü ; senii çoook ama çokk seviyorum… Aşkım şiirim bu. Evet sana göre basit olabilir ama benim için çok önemli çünkü ilk defa birine şiir yazdım.öyle herkes gibi internetttende uzun mesja bulurdum ama ben kendim yazmayı tercih ettim. Aksım ben sneinle her şeye varım. Su savaşı yapmaya,berbaer ağlamaya,beraber sarhoş olmaya,beraber maç yapmaya,beraber pes oynamaya, beraber fasülye kırmaya,beraber puding yapmaya,beraber pasta yapmaya,beraber msıır patlatmaya,beraber bisiklet yarışı yapma.ben seninle her şeye varım. Aşkım biz ilerde evlenelim sana bütün hayalleirmi söylüyeyim. Her aksam beraber uyuyacaz.hatta yorgan yetmeyecek çekiştirecez belkide ben acikta yatcam ama.sabah beraber kalkaaz ama ben daha erken kalkacam dudağından öperek kaldıracam.sonra yerlerde ok işereti olacaksen takip edeceksin dişarda bi kulube.içine gireceksin ve içinde 500 tane gül yerde ve bi masa var.üstünde yemekler.girecen oraya yemeğini yiyecen.her şeyi yapacaz.ben asla seni üzmeyecem. Her dk gezdirecem,her dk sinemaya götürecem özelliklede korku filmine çünkü sımsıkı sık ve asla bırakma diye.her gün evde mısır yeriz.her gün snei gıcık ederim ama yine dayak yerim senin elinden dayak yemek bile hoşuma gidecek sonra çocuklarımız olacak ve onarlın küçük ve nerin elleir olacak ve onlerı büyütecez.çok iyi aile olacaz ..onlarla arkadaş olacaz. Askım ben senin gülüşüne hasretim..askım snei kıskanyorum ve unutma kıskanan erkek seviyordur . sana aşığım ve en çok seninle uyumak isitorum Yanımda uyu istiyorum sadecee ömrümün sonuna kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyuşunu seyredebilirim bitanem.sen uyurken saçlarınla oynarım mesela yüzünü okşarım.gözlerinin altından öperim seni ve hiç bıkmam.o an dünyada seni seyretmekten daha güzel daha önemli hiç bir şey yokmuş gibi.nefes alıp verişini dinlerim.öyle huzurlu uyurum kii mutluktan kalbim durucak gibi olurr.sen gögsümde uyurken izlenen efilmlerin hepsi güzel mesela. senin nefesini dinleyerek film izlemek sonra o huzurun içinde uyumak.söylüyorum sana nefesin bana huzur veriyor diye aşkımm.sadece bir ömür yanımda uyu istiyorum.yanımda uyu ki o huzurlu nefesini dinleyebileyim.yanımda uyu ki seni öperek uyandırabileyim.sadece yanımda uyu bir ömür.senin bir kokun var bitanem olur olmadık zamanlarda burnuma gelen bir kokun var.mesela şimdi gecenin bir yarısı durup dururken sen kokuyorsun bir yerlerden.sanki az önce boynundan öpmüşüm gibi.senin bir kokun var aşkım.içime çekmeye doyamadıgım.ömrümü son nefesime kadar boynunda geçirebilirim mesela.güzel olur bence.düşünsene son nefesim senin kokun.ölmem ki ben o zaman.o zaman sonsuz olurum cennet her istenilenin oldugu bir yermiş ya hani cennete gider miyim bilmem ama olur da gidersem her yer sen kokar.cennet sen olursun ve o zaman orası da anlam kazanır.aama oraya kabul edilecegimi sanmıyorum.ALLAH bir insanı bu kadar sevdim diye affetmez beni bir insana tapıcak derecede sevdim diye.onu ibadetim haline getirdim diye.günahımsan günahımı sonsuza dek kabullenirim ben yeter ki kokundan uzak kalmayayım Kusura bakma ama ben seni çok seviyorum esra ♡♡♡♡
AFFET BENİ ESRAMM♡♡♡
ŞİMDİ DİCEKSİN UDAY YİNEMİ MSJ ATIYOR BIKTIM ARTIK DİYE
Evet yine msj atıyorum ve şunu biliyorumki ben seni çok sevdim
Olabilir belkide artık sevgilin var ki öyle düşünüyorum durumundan
Beraber mutlu olamadık ama belki o şanslı erkekle mutşu olursunuz
-Uday TAŞKAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster